19 Temmuz 2012 Perşembe

Gemi Yolculuğu

Muhteşem bir tatilden döndük ve heyecanımı sizlerle paylaşmak için yüzlerce çektiğimiz fotoğraf arasından seçmeye çalışıyorum.
Evliliğimizin 1. senesini doldurduğumuz şu günlerde eşimin bana yaptığı süprizle heyecanım katlandı. Gemi ile Yunan Adalarına gideceğimizi öğrendiğimde gözlerim nasıl doldu mutluluktan bilemezsiniz.
Geceleri yolculuk yaptığımız gündüzleri ise birbirinden güzel adalarda gözümüzü açtığımız bu yolculuğu anlatmaya başlıyorum! :) Rotamız neresi mi?! Yunan Adaları...
gemi yolculuğu

gemi yolculugu



4 yorum:

  1. ama devamını da duymak istiyorum :) eylül ayında bizde bu gemi ile aynı tura katılıcaz :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel takipçimiz varmış! :) işlerimin yoğunluğundan yazmaya vakit bulamadım şuanda sırf sizin için devamını fotoğraflarla destekleyip paylaşıyor olacağım, teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. :)) çOK YARARLI OLDU TEŞŞEKKÜRLER AĞUSTOS SONU BİZDE BU YOLCULUĞU YAPMAYI PLANLIYORUZ

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Adalar birbirinden güzel bol bol fotoğraf çekin :) Rodos, Santorini ve Mikonos'ta gece gezmelerimizi paylaştım... Yarın güney sahillerine uçuyoruz. Döndüğümüzde Mikonos'un plajlarını ve gezilecek yerleride yazacağım. Şimdiden iyi tatiller dileriz.

    YanıtlaSil